Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Saturday, November 22, 2008

少了你.
有一种感觉.
那种愉快和心中的爱.
也慢慢的不见了...
那是对的还是错?
不想知道.
今天,他无段段来跟我CHAT
吓到一下的~
哈哈.可是我真的一点感觉都没有.
这让我知道我的确放弃了你...
WAKAKAKA

______________________________________
Gonna STAY or LEAVE?

这句话让俩个人来问我同样的问题.
可是,我答的答案都是一样的.
[After Genting trip i will write at here~]

No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!