Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Saturday, November 1, 2008

Hope

MOODY~
Thinking many things rite nw..
all those things is many 'him'~
Haiz...ntg i can do rite nw..
我期待.
-你还记得我的生日吗?
-你会跟我讲一句"生日快乐"吗?
-你会想到我吗?
-你会...
_______________________________________
我想我应该面对这一切...
我所做的着一切...
一切都是一条不可回头的路...
就算路一直都在...
我想把我和你只可一当这几个月的'朋友'...
但是,我想当一辈子~
我想我应该面对这一切
我所做的着一切
Hope u can see this...

No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!