Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Thursday, October 23, 2008

Mood:MOODY~

我对你是很认真的爱~
但我责备什麼人也没有用
原来每颗心都有个洞
找不到真爱是会一直寂寞的
我但愿有一个人在等我
在属於我自己的地方
好让我忍著痛也愿意往下走
不快乐至少要有梦
我想一定会有一个人在等我
无条件拥抱著我的所有
P/S:hope so~



Am I crazy
Or falling in love
Is it really
Just another crush
Do you catch a breath
When I look at you
Are you holding back
Like the way I do
But I know this crush
Ain't goin' away


请原谅我,好想自私将你占有
一个寂寞就给我承受
换你过更好的生活
不爱你是藉口
好让我离开你


~~

No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!