Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Thursday, October 9, 2008

8.10.2008

Mood : Nop


Sei Lo~

今天,我看到他吶~
哈哈..当我看着他,他也看过来了!
有一点开心...

P/S:是'他'..

______________________________________________________________________

我可以做什么~
恨'她'?
爱'他'?

你从不知道我爱你...有多深
_______________________________________________________________________

你可以把我当成'她'吗?
我只想你给我抱一下...
可以吗?
一下子就可以了~
甚至是1秒,2秒,3秒,4秒!!

我很很很很很很很很很很很很很很很很很很很爱你!!!

No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!