Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Tuesday, October 14, 2008



你恨我啊?
你恨我让你看我的部落格啊?

你避开我啊?
在学校你避开我啊?

我爱你吗?
我恨我爱你啊!

你爱她?
你很我知道你爱她.

你有看啊?
你有来看我的部落格啊.



,?
I force myself to dun think about u n think tat u wont like me...

No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!