Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Sunday, January 18, 2009

=|

Carmen Pang~
=]
为什么相爱的人不能够在一起 ?
hahax again lar...i think i was jz like u nerh!?
hehex...
can also say like u like me...cz i also dunno wat to say...
P/S:唯一不一样的是我和他没有相爱...
不能够在一起 ?
可以是好事吗? 还是坏事?
我也不清楚...
本来,我很期待明天但是,我知道他一定不会去的.
他要去PRAY 噢~
可能是真的.
不用紧啦.
我也知道这是不可能的...=]



我恨我自己太爱他...



No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!