Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Thursday, January 15, 2009

心跳

你的存在不止是在我的心中而已
我因为你而呼吸
我也因为你的爱而心.跳
爱上你的心.跳 是我的傲.



我会永远记住这种感觉 .
不管用多少个明天 永远从此刻开始算起不释手 . ___________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!