Click the ads.

Click on the ads and you will get a wish. ;)

Tuesday, July 8, 2008

不想让你知道

忽然不想让你知道
在我心中你多重要
既然你要自由
你的爱我已经戒不掉
就让思念淹没
我不想逃反正
你将永远不知道你在我心中有多重要....
不爱你是我自私的决定
我的心还没答应
我可以忘了你 我应该放弃
虽然我很努力
我无法说服自己我不爱你
回忆会很仔细的整理
点点滴滴我总是在怀念之间与你
四处旅行直到我清醒
却不敢睁开我眼睛
想 了解你的习惯
Wish u noe bt....also hope u dunno....
cz i scare if i let u noe...we wont be friends again~
let u noe is becz my heart jz like gt a rock inside...very pain~!

No comments:

Post a Comment

appreciate lots.

click on the ads!